همسریابی و همسرداری ایرانی

انتخاب همسر برای ازدواج از نگاهی نو

همسریابی و همسرداری ایرانی

انتخاب همسر برای ازدواج از نگاهی نو

ازدواج بر مبنای یک مدل عقلانی در سایت همسریابی

ازدواج از مشخصه های ارتباط در جامعه انسانی برای رسیدن به یک خانواده و بقای نسل پایدار می‌باشد که در این میان بهترین انتخاب از لحاظ همسریابی به روشی که بتوان آینده یک خانواده پایدار را تضمین کند اهمیت بسزایی در بهبود روابط اجتماعی جامعه ایفا خواهد نمود.

مهمترین بخش برای تشکیل خانواده و بقای یک ازدواج پایدار به یقین یک همسریابی مناسب است که در جای خود می تواند به روشهای مختلف انجام بگیرد و ازدواج دائم در پایداری یک خانواده و به تبع آن در یک اجتماع بسیار اساسی و مثبت ارزیابی شده است.

از زمانی که انسان پا بر روی کره خاکی نهاده است همواره ازدواج و خانواده منشا اثر بوده اند و بقای نسل انسانی را جز در یک نظام خانوادگی پایدار نمی توان مثبت و در جهت نیل به اهداف و آرمان های خلقت انسانی دانست.

تحکیم روابط بین زن و شوهر ریشه در اولین گام آشنایی آنها دارد و بسیار مهم و اساسی می‌باشد که آیا این ازدواج آگاهانه و از روی علاقه صورت گرفته است و سهم عاقلی و عاشقی در آن به جا آورده شده است یا نه؟؟

این زندگی در دنیای جدید و با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های جدید صورت دیگری از گفتمانی پایدار نسبت به ازدواج آگاهانه را در ما رقم زده است و دیگر جام به آن سادگی های جهان گذشته نیست که بتوان به سادگی همسر را برای خویش انتخاب نمود و یا برای شخص همسری را انتخاب کرده و او تا پایان زندگی در کنار او حسی از رضایتمندی و شعر در مورد ازدواج را تجربه کند و تشکیل خانواده برای انسان مدرن بیشتر شبیه یک حقّ می‌ماند تا تکلیف  و این امر باعث شده است که این نگاه بر مبنای محور حق ، نوع جدیدی از گفتمان را بر آسمان ازدواج در عصر تکنولوژی و فناوری به اینترنت و استفاده از فضای مجازی بیافکند.

پس همانگونه که فناوری تکنولوژی و فضای مجازی باعث تغییر پارادایم همسریابی و انتخاب همسر و ازدواج و تشکیل خانواده در ذهنیت جمعی بشر امروز قرار گرفته است می ‌توان از همین امکانات در جهت رفع همین موضوعات استفاده کرد....

یکی از موضوعات محوری که می‌توان به آنها اشاره کرد در این زمینه استفاده از فضای مجازی برای تشکیل خانواده و همسریابی می باشد و رقم خوردن یک ازدواج موفق از طریق سایت همسریابی با بسته به نوع نگاه جمعی جامعه و اجتماع نسبت به آن هست داریم میان اید از نقش فرهنگ‌سازی غافل گردیم و از این ابزار به نحوه درست استفاده کرد وگرنه ابزار خوب یا بد نیست بلکه به این نوع استفاده از یک ابزار است که آن را تبدیل به شر یا خیر می‌نماید.

صیغه سایت همسریابی موقت

پیشنهادهایی کوچیک برای کاهش استرس:



 محیط فیزیکی خودتون روتنظیم کنین.


 خودتون رو تشویق کنین.


 از خودتون و دیگران، زیاد توقع نداشته باشین.


 به خودتون جایزه بدین.


  و قاعده ای برای خودتون مقرر کنین!


 به زندگی معنویتون عمق ببخشین.


 دفتر یادداشت روزانه داشته باشین.


 از کمال گرایی دست بردارین.


  بچه نشین!


 از سرعت خودتون بکاهین.


 همیشه برای تغییر آماده باشین.


 به تعطیلات برین.


 یه سرگرمی برای خودتون درست کنین!

رازهای خانه در خانه میماند...


یه نکته ای که خیلی از مردها بدشون میاد اینه که خانمشون رازهای خونه رو به بیرون از خونه ببره.


هیچ وقت عیب های شوهرتون یا مشکلات بینتون رو پیش خانواده همسرتون مثلا مادر شوهرتون نبرین


بدتر از بردن مشکلات پیش اونها که از اونا بخواین پا درمیونی کنن و مثلا نکته ای رو به شوهرتون تذکر بدن


خیلی بستگی به شرایطتون داره ولی اصلش اینه که این چیزها رو نباید فامیل ها بخصوص فامیل های نزدیک بدونن چون روی احترام خود شما و دیدشون نسبت به شما تاثیر داره!!

#آقایون_بخوانند #سیاست_های_مردانه

 



#در_صورت_تأخیر_تلفن_بزن

آخه اون دوستت داره و غذا نخورده و منتظره تا در کنارت باشه!



#واقعا_گوش_کن

این کار یعنی گوش دادن به حرفهایی که میگه و فهمیدن آنها. نمی خواد زیاد راه حل بهش نشون بدی یا انتقاد کنی ، احساساتش را فقط از کلامش متوجه باش.



#تاریخ_های_کلیدی 

تاریخ های کلیدی رو به خاطر بسپار یا در تقویمت یادداشت کن و نشون بده که به یاد داری



#کارها

خریدها یا بعضی کارهای منزل را هفتگی یا ماهیانه ، با هم و تفریحی انجام دهید.



#عذر_مردانه

عذر مردانه نیارنگو«من یه مرد هستم، پس نمی تونم...فلان کار رو بکنم» مثلا بچه بیارم، حمام زایمان بگیرم، بچه شیر بدم.خیلی خوب، کسی هم ازت نخواست. ولی می تونی که هدیه ای برای حمام زایمان انتخاب کنی، یا شب شیر کمکی رو با شیشه به بچه بدی.



#تقسیم_کردن

تقسیم کردن کارهای خونه این نیست که آشغالها رو ببری بیرون و منتظر شنیدن «ممنون» باشی