همسریابی و همسرداری ایرانی

انتخاب همسر برای ازدواج از نگاهی نو

همسریابی و همسرداری ایرانی

انتخاب همسر برای ازدواج از نگاهی نو

آیا همسریابی برای ازدواج از طریق اینترنت و سایت همسریابی ارزش امتحان کردن دارد یا خیر؟

 

 




چندی چندی قبل فعالیت سایت همسریابی در فضای اینترنت خبرساز شد و باعث گردید تا دوباره موضوع سایت های همسریابی بر سر زبان ها بیفتد.

در کل یک انتخاب خوب برای ازدواج زمانی رخ خواهد داد که هر کدام از زوجین با هوش و درایت خویش و با تکیه بر تدبیر و عقل به شکل محتاطانه به انتخاب مورد مناسب خویش بپردازند تا در دام انتخاب نادرست و همچنین سوءاستفاده صیادان نیافتند. باید خاطر نشان کرد که خطر همسریابی اینترنتی بسیار زیاد است و شاید به امتحان نیاید.

اصولن ازدواج جزء جدا نشدنی زندگی انسانی می باشد و کسانی که قصد یک زندگی همراه با سعادت و خوشبختی دارند باید در امر همسریابی خویش به شکل دقیق و عاقلانه عمل کنند. در این روزها بحث های داغ ازدواج اینترنتی بسیار داغ شده است و جوانان بسیار علاقه نشان می دهند را فکر می کنند که از طریق سایت همسریابی و سایت ازدواج می‌توانند زوج مناسب خویش را با دقت بهتر و در زمان سریع تر بیابند.

اما آیا واقعا چنین چیزی امکان پذیر است و سایت همسریابی می تواند چنین کمکی برای جوانان در امر ازدواج بکند؟

چندی پیش این نظریه مطرح شد که برای آسان کردن ازدواج جوانان بهتر است سایت هایی برای همسریابی و همسرگزینی ایجاد گردد و از طریق آنها دختران و پسران با همدیگر از طریق گفت و گو در فضای مجازی آشنا شوند تا بلکه مسئله ازدواج حل و فصل گردد.

پس از مدتی که از اجرای این طرح گذشت مشاهده گردید که آشنایی درصدی از دختران و پسران به ازدواج انجامید و تا حدودی به جوانانی که به دلیل زندگی خشک نتوانسته بودن همسر مناسب خویش را پیدا کنند و از میان دوستان و آشنایان انتخاب همسر خویش را انجام نداده بودند توانستند از طریق سایت همسریابی و بهترین همسر گزینی این امر را برای خود انجام پذیر بدانند. ولی که مسئله این است که درصد بالایی از این آشنایی ها به ازدواج ختم نشد عده‌ای منجر به دوستی و عده ای منجر به ازدواج سفید و عده ای هم باعث اختلافات فراوان گردید.

در کل اگرچه که از طریق این سایت ها ازدواج هایی رخ داد اما مسئله این است که مشکلات به وجود آمده بیش ازدواج هایی بود که از طریق این سایت ها رخ داد و ما به این نکته رسیدیم که ازدواج از طریق سایت همسریابی امکان‌پذیر است اما آلترناتیو های فراوان دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند.

 تنها منجر به ازدواج نکردن بلکه مشکلات عدیده‌ای برای اعضا ایجاد کنند.

استفاده از سایت همسریابی به خودی خود در صورت نیت پاک ازدواج داشتن برای هر فرد می تواند مناسب باشد به شرطی که طرف مقابل شما نیز قصد خیانت نداشته باشد و قصد سوء استفاده گری نیز در این بین از میان برود اما به دلیل اینکه در سایت‌های همسریابی هر کسی امکان ثبت نام دارد و بدون اینکه تایید هویت مناسبی از طریق نهادهای قانونی صورت بگیرد این امکان فراهم شده است که همه اعضا بتوانند به سادگی ثبت نام کنند و هرکس مدعیات خویش را مطرح نماید بدون این که صحت و سقم این صحبت ها بررسی گردد احتمال به خطر افتادن هدف بسیار زیاد است.

اصولاً هر ابزاری می‌تواند موجب سهولت کار گردد اما همان ابزار امکان استفاده ناصحیح و البته در روش نامناسب را نیز می تواند فراهم کند.






همسریابی سایت صیغه سیقه همسریابی موقت سایت ازدواج اینترنتی
http://samipatogh.ir/ سایت همسریابی
http://www.yekkamand.ir صیقه
http://p30far30.ir/ سایت صیغه یابی
http://www.v55.ir/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.